Tost ve Çay

Cumartesi, Eylül 02, 2006

12 Adam Gibi Adam


Hiç gerek yok dev adamlara, cesuryüreklere filan. Bizim oyuncularımızın adam gibi adam olması, elinden gelen çabayı sarfetmesi yetiyor. Böyle olduğunda ne leş kargalarının "hojammm, ben olmasın demiyorum..." polemiklerine yer kalıyor, ne de bu kadar kişi ekranları başında, bir an bile olsun sahadakilerin ellerinden geleni yaptıklarından şüphe duyuyor.

Herşey bir yana ben oyuncularımıza özellikle son oynanan Litvanya maçı için ayrıca teşekkür etmek istiyorum. Bundan sonra sanırım hiçbir zaman hüzünlü bitişler yaşamayacağız, yirmi otuz sayı geride girmezsek son dakikaya her zaman için "biz bu maçı alırız" inancımız olabilecek.

Bir özel teşekkür de "Türk gibi başla, Alman gibi bitir" lafını tarihe gömdükleri için bu arada. Teşekkürler 12 Adam Gibi Adam, bizleri gururlandırdığınız için.

Not: Turnuvada formasında ülke ismi olmayan nadir takımlardan biri bizdik. Tamam anladık "Ne mutlu Türk'üm" diyene lafını "Ne mutlu Türkiye'liyim" demeye kadar götürmüş durumdayız da Türkiye isimini formaya yazmaya da mı utanır olduk o kısmı anlayamadım. (Onur'a bu hatırlatması için özel olarak teşekkürler)

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home