Tost ve Çay

Pazartesi, Haziran 12, 2006

Net brüt hesapları...


Değişen enflasyon hedefleri, ekonomik göstergeler ve bilimum zattırızurtlar sebebiyle, şu sıralar şirketler netten brüte, brütten nete, çalışanı (ve çalışmayanı) nasıl demotive ederiz diye planlamalar yapmakta. Bu yüzden de net/brüt maaş hesapları çok revaçta.

Ben de oturdum bir hesap yaptım. İşe gitmek için saat 7:30'da evden çıktığımı ve eğer akşam trafiğinde bir aksama olmazsa yine 7:30 gibi eve ulaşabildiğimi gördüm. İş kanununa göre 9 saatlik mesainin neti brütü bu işte; 12 saat. Hem de kabaca 16-17 saatinin uyanık geçirildiği bir 24 saat içinde 12 saat.

Var mı arttıran?

2 Comments:

  • Var...

    Hem de arttırıyorum.

    Ben de sabah kendi kendime bir karar aldım.

    Artık Pazartesi sabahları ve cuma öğleden sonraları çalışmıyorum. Yaz saati uygulaması..

    Hatta kış saatine geçince sanırım Pazartesi öğleden sonraları da dahil olacak.

    :) Yok mu arttıran?

    By Blogger dark, at 12:44 ÖS  

  • hemde çok artırıyorum.evliyim.bilgisayar programcılığı mezunuyum ve eylülde de işletme fakültesini bitireceğim.cumartesileri dahil 08-18 arası çalışıyorum.gece ve pazar çağrıldığımda gidiyorum.400 ytl maaş alıyorum.kendimi avutmak için tek problemim askerliğim diyorum.kirada 300 ytl. artıran olacakmı?

    By Anonymous Adsız, at 11:46 ÖÖ  

Yorum Gönder

<< Home