Tost ve Çay

Pazartesi, Haziran 19, 2006

Sahaflar

Bu cumartesi günü Moda sinemasının yanındaki kitapçılar çarşısındaki sahaflara uğradım.

Öğrencilik yıllarımda o sahaflarda çok zaman geçirirdim, yabancı müzik dergileri, frp kitapları, neler neler alırdık. Akmar pasajının üstünde özellikle Barış Sahaf 'ta kapağı yırtık FRP kitaplarını ucuza alırdık...Sonra değişe değişe okurduk..

Dün de 3 kitap aldım:

Solaris - Stanislav Lem (tr)
Return Of the King - JRR Tolkien (1973 basımı orijinal İngilizce !)
Atlas Vazgeçti - Ayn Rand (tr)

... üstelik her birini 3.00 YTL'ye !! (Sundance Bey, fiyata dikkat)

Alkım kitapevini gezip, bu kitaplara 20-25.00 YTL ve üstü fiyatları gördükten sonra, ilaç gibi geldi...

Herkese tavsiye, Kadıköy'e yolunuz düşünce, bence sahaflara uğramadan etmeyin. 2001 Space Odissey, vs de orada bıraktım sizin için...Pasajda en sondan bir önceki dükkan, sağ kanatta. :)

3 Comments:

  • Süper hareket. Gerçekten iyi kaldırmışsın kitapları.

    Ben de oradan geçenlerde Mutiny on Bounty (ve Vikings kitaplarını almıştım. İkisi de film tarihinin köşebaşlarında önemli yerlerini almış filmlerin filmlerden bile güzel kitapları. Özellikle 70'li yıllarda doğmuş olanlar Kirk Douglas ve Tony Curtis'in başrollerini oynadığı Vikings'i hatırlar.
    http://www.imdb.com/title/tt0026752/
    http://www.imdb.com/title/tt0026752/

    By Blogger Sundance, at 2:23 ÖS  

  • Aaah ah ulan Akmar'da az zamanim gecmedi. Butun cizgi romanlarimi oraya satmistim :) Ayrica tenten ve asteriks koleksiyonuma da az parca katmadim ordan :)

    Bu arada acilen yorumlariniza CAPTCHA ekleyim spamciler her an yeni blog ariyorlar...

    By Blogger Emre Saglam, at 5:18 ÖS  

  • Hakikaten tavsiye etmak için güzel biyer.Sahaf ayrımı yapılmaz ama moda sinemasının yanındaki pasajın kitap kokusu bi başka.Alma niyetiyle gidilmese bile koku cezbediyor insanı.Sayfa kokulu, sessiz,dalgın...vs.Tam bir arınma yeri ....

    By Anonymous Adsız, at 7:31 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home